Transport si retururi

LIVRAREA PRODUSELOR


 - De regula, expedierea produselor cu specificatia - in stoc - se face in 2-3 zile lucratoare de la confirmarea comenzii. Acest termen poate fi extins in functie de disponibilitatea produselor in stoc, disponibilitatea firmei de curierat, sarbatori legale, concedii, calamitati naturale (zapada, ploi, alunecari de teren, incendii etc), zile de Black Friday etc. In cazul in care termenul de livrare se va prelungi peste cel normal (3-5 zile lucratoare)  veti fi anuntati telefonic cautand o cale de comun acord pt livrarea produselor.

Produsele cu specificatia - la comanda - au termen de livrare intre 10-30 zile , in functie de disponibilitatea din stocul furnizorului.

Produsele care figureaza ca - stoc terminat - nu se pot comanda. Acestea nu se afla momentan pe stoc si nici nu se cunoaste disponibilitatea lor.

Publicarea produselor pe site nu obliga la existenta lor fizica in stocul nostru. Pot exista diferente de stoc/stoc lipsa, caz in care veti fi anuntat prin intermediul adresei de mail pusa la dispozitie la plasarea comenzii, telefonic sau prin sms.

- Toate platile cu cardul sunt securizate 3D- secure si se fac prin procesatorul de plati Netopia Mobilpay, fara costuri suplimentare din partea dvs.


Livrarea prin firmele de curierat :

Vanzatorul se obliga sa expedieze bunurile in sistem de curierat „door-to-door” doar pe teritoriul Romaniei. Firma de curierat livreaza coletele continand produsele comandate de catre Partener/Cumparator intre orele 09:00 si 17:00, de aceea este necesar o adresa de livrare si un numar de telefon pentru a putea fi gasit Cumparatorul in acest interval de timp. Comanda Clientului in cazul in care produsul comandat este pe stoc, va fi procesata si expediata in cel mai scurt timp posibil.

Vanzatorul va asigura ambalarea corespunzatoare a bunurilor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare.

In cazul in care cumparatorul nu este gasit la adresa mentionata, curierul va reveni la adresa de livrare dupa ce reuseste sa contacteze cumparatorul. In cazul, in care livrarea nu s-a putut efectua nici dupa o a doua incercare sau daca destinatarul refuza sa accepte expedierea, comanda va fi anulata si produsul returnat la sediu.

Pentru a refuza comanda trebuie sa completezi un Proces verbal de constatare, in prezenta curierului in momentul livrarii si descrierea motivului refuzului.

Procesul verbal nu mai poate fi completat dupa plecarea curierului.

 

Cost de transport pt primele 2 kg , 18.5 ron (valabil doar in aria de acoperire a firmelor de curierat). Taxa de transport se actualizeaza in timp real la finalizarea cosului, in functie de greutatea coletului.

Taxa suplimentara de ramburs: 6 ron (nu se percepe in cazul platilor online/cu cardul)

Comenzile peste 300 ron beneficiaza de transport gratuit! Coletele cu Livrare Gratuita se pot achita doar online cu cardul sau prin transfer bancar.

Plata comenzii se face ramburs la primirea coletului, online/card sau transfer bancar .


Retragere si Retur:

Conform O.U.G. nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative, Cumparatorul beneficiaza de o perioada de 30 zile pentru a se retrage din contractul la distanta cu Vanzatorul, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art. 13 alin. (3) si la art. 14 din O.U.G. nr. 34/2014. Perioada de retragere exprima in termen de 30 zile de la data la care Cumparatorul intra in posesia fizica a produselor. 

Pt returnarea coletelor va rugam sa completati Formularul de contact si retur.


 Sunt exceptate de la dreptul de retragere urmatoarele:

  1. a)Furnizarea de produse sau servicii al caror pret depinde de fluctuatiile de pe piata financiara pe care vanzatorul nu le poate controla si care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;
  2. b)Furnizarea de produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate;
  3. c)Furnizarea de produse care sunt suspectibile a se deteriora sau a expira rapid;
  4. d)Furnizarea de produse sigilate, care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator;
  5. e)Furnizarea de produse care, dupa livrare, potrivit naturii lor, se amesteca inseparabil cu alte elemente;
  6. f)Furnizarea de bauturi alcoolice al caror pret a fost convenit in momentul incheierii contractului de vanzare, a caror livrare nu poate fi efectuata inainte de 30 de zile si a caror valoare reala depinde de fluctuatiile de pe piata;
  7. g)Furnizarea de inregistrari audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate dupa livrare;


Obligatiile Vanzatorului:

Vanzatorul ramburseaza toate sumele pe care le-a primit drept plata din partea Cumparatorului, fara intarziere nejustificata si in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile de la data la care este informat de decizia  de retragere din contract a Cumparatorului.

Vanzatorul ramburseaza sumele mentionate DOAR in contul bancar indicat de persoana care a facut comanda. Costurile rambursului (comisioane, taxe bancare) vor fi suportate de Vanzator.


Obligatiile Cumparatorului:

Cumparatorul returneaza produsele sau le inmaneaza Vanzatorului sau unei persoane autorizate de Vanzator sa receptioneze produsele, fara intarziere nejustificata si in decurs de cel mult 30 zile de la data la care a intrat in posesia coletului, dupa ce acesta a comunicat Vanzatorului decizia sa de retragere din contract, cu exceptia cazului in care Vanzatorul s-a oferit sa recupereze el insusi produsele.

Cumparatorul suporta costurile directe (taxa transport) legate de returnarea produselor. De asemenea, Cumparatorul este responsabil in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea necorespunzatoarea a acestora. Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost, cand au fost livrate (intacte, sigilate, in ambalajul original, cu toate accesoriile, cu etichetele si documentele care le-au insotit). In cazul in care produsele returnate prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate care le diminueaza valoarea, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a nu rambursa Cumparatorului intreaga suma pe care a primit-o drept plata din partea acestuia.

De asemenea, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a amana rambursarea contravalorii produselor pana la primirea integrala a produselor vandute. 

 

ATENTIE!

Coletele cu ramburs nu vor fi acceptate! Conform legii române în vigoare, cheltuielile de transport pentru marfa returnată vor fi suportate integral de Cumparator!

Orice modificare a starii produselor sau deteriorarea ambalajului original a acestora ce face imposibila vanzarea produsului ca nou, duce automat la aplicarea proceduri de returnare supusa unor taxe de readucere a produselor la starea in care au fost livrate.
Diminuarea se aplica intre  10%-90% din valoarea initiala a produsului. 

Nu veți suporta cheltuielile de returnare:

- dacă primiți în colet un alt articol față de cel comandat.

- daca ați constatat că articolul primit are defecte de fabricație.

Produsele desigilate (care nu mai pot fi aduse la starea initiala) nu se pot returna!!